Preskočiť na obsah

Nevyviezli Vám smeti alebo pri vývoze poškodili nádobu? Písomne to reklamujte!

Zverejnené 25.4.2025.

Kategória

Vážení občania, prinášame návody na reklamáciu nerealizovaných vývozov a poškodených nádob.  

Na základe oznámenia od spoločnosti AVE vás informujeme, že všetky reklamácie ohľadne poškodených nádob, ako aj nezrealizovaných vývozov príjme spoločnosť AVE iba písomne resp. emailom. Pripájame jednoduchý návod, ako postupovať pri reklamáciách:

Reklamáciu pošlite do 24 hodín po vývoze na dolu uvedené email adresy:

reklamaciesc@avesk.sk

Kópiu reklamácie pošlite na email adresu obce: pam@jelka.sk

Do textu uveďte:

Presnú adresu miesta vývozu

Váš interval vývozov ( 2-týždenný, mesačný)

Druh odpadu (zmesový komunálny odpad, papier, plasty)

Príklad textu reklamačného emailu:

Dobrý deň,

Reklamujem nevyvezený odpad dňa: XX.XX.XXXX

Presná adresa miesta vývozu: Ulica, číslo domu, obec/mesto

Druh odpadu (zmesový komunálny odpad, papier, plasty)

Interval vývozov (iba komunálny odpad)

Zbernú nádobu nechávam vyloženú na horeuvedenej adrese.

V PRÍPADE PODANIA REKLAMÁCIE NECHAJTE NÁDOBU VYLOŽENÚ PRED DOMOM!